Arculattervezés árak

Minden tervezett anyagot a rendelkezésedre bocsájtunk a megfelelő formátumokban, hogy a későbbiekben akár saját magad is alkalmazhasd. A logó kivételével a szerkeszthető fájlokat csak díj ellenében áll módunkban átadni.
Amennyiben teljesebb megoldásra van szükséged, vagy olyan elemeket szeretnél, mely a felsorolásban nem található meg, kérd egyedi árajánlatunkat. Természetesen minden ügyfelünknek díjmentesen, személyre szabott árajánlatot készítünk.

Arculati elemek

Ár

Logó (2 vázlat, 2 módosítási kör)

80.000 Ft + Áfa
Minden további logóterv 40.000 Ft + Áfa
Névjegykártya 25.000 Ft + Áfa
Névjegykártya személyre szabása 3.500 Ft + Áfa / személy
Word levélsablon, nyomdai levélpapír 30.000 Ft + Áfa
Boríték 15.000 Ft + Áfa
Mappa 40.000 Ft + Áfa-tól
Katalógus A5 – 7.000 Ft + Áfa / oldal-tól
A4 – 10.000 Ft + Áfa / oldal-tól
E-mail aláírás 15.000 Ft + Áfa
E-mail aláírás személyre szabása 3.000 Ft + Áfa / személy
Plakát 70.000 Ft + Áfa-tól
Szórólap 30.000 Ft + Áfa-tól
Arculati kézikönyv 80.000 Ft + Áfa-tól
Hogyan válassz grafikus céget?

Ne becsüljük alá az arculattervezés fontosságát! Egy olcsón, gyorsan és rosszul megtervezett arculat nagyban megnehezíti céged marketing tevékenységét, és többletköltséget jelenthet a jövőben egy esetleges, sőt kötelező arculatváltáskor, amikor újból kell megterveztetni és kinyomtatni az egész arculatot. Ne felejtsük el, hogy olyan termékről van szó, ami még nem létezik, csak a megbízás után születik meg, ezért elengedhetetlen a bizalom a tervező alkalmasságával kapcsolatban. Tanácsaink, hogy megkönnyítsük választásodat:

  • Nézd meg a grafikus cég arculatát és referenciamunkáit, mivel te is hasonló minőséget fogsz kapni.
  • A magas ár nem jelenti azt, hogy több időt és energiát fektetnek arculatod megtervezésére.
  • A nagyon alacsony ár azt jelentheti, hogy az Interneten keringő sablonokból készítik el arculatod, így több százezer cég arculatában fogsz sajátodra ismerni.
  • Inkább terveztess egyszerre kevesebb arculati elemet jól, mint többet olcsón és rosszul.


Ne siess a döntés meghozatalában. Bízd igazi szakemberekre projektedet, hogy ne érezd céged arculatát kockázati tényezőnek.