letisztult és egyedi

Arculattervezés

A LOGÓTÓL A MÁRKAÉPÍTÉSIG

MÁRKÁT ÉPÍTÜNK

Vállalat, projekt és termék arculattervezés

Mi az arculattervezés?


Az arculattervezés létfontosságú a vállalkozásod marketing kommunikációjában. Az emberek vizuális érzékelése egyedülálló, innen az a mondás, hogy “egy kép többet mond ezer szónál”. Egy kép sokkal jobban felhívja figyelmünket, mint a legegyszerűbb szöveg, és több ideig marad meg emlékezetünkben. Az arculattervezés egyszerre vonatkozik kézzelfogható elemekre, mint például a logó, a betűkészlet, a színpaletta, az irodai papírok, a reklámanyag, stb. és kézzel nem fogható aspektusokra, mint a cég filozófiája, a küldetése és értékei. A cél tehát az, hogy kreatív grafikai tervezésen keresztül egy ideális és azonosítható képet hozzunk létre.

A márka megteremtése


Manapság a vállalkozásoknak törekedniük kell arra, hogy minél vonzóbb és modernebb képet sugározzanak magukról. Hiába a profizmus, a minőségi termékek, a szakértelem, ha mindezt nem a megfelelő köntösbe bújtatjuk. Mi létrehozzuk a márkád egyedi stílusát, a logótól a belső és külső kommunikációs elemekig (névjegykártya, levélpapír, boríték, mappa, katalógus, plakát, szórólap, hírlevél, céges Facebook profilképek). Elérjük, hogy vállalatod egységes és koherens nyelven beszéljen ügyfeleivel, akik ezáltal sokkal jobban fogják megérteni és értékelni a vállalkozásod által kínáltakat.

Milyen előnyökkel jár egy jó arculattervezés?

  • A piac jobban felismeri és elismeri a szervezetünket és a hozzá kapcsolódó márkát.
  • Nő az alkalmazottjaink bizalma a cég iránt, és könnyebben azonosulnak annak céljaival.
  • Olyan munkakört lehet teremteni, ahol az alkalmazottak jól megszokott vizuális elemekkel találkoznak, és magukévá tehetik.
  • Nem szükséges állandóan új stílust létrehozni minden új elem bevezetésekor. Ily módon pénzt takarítunk meg a szabványosítás révén.

  • Egy elismert vállalati arculattal képzettebb munkaerőt tudunk foglalkoztatni, ugyanis a piac legjobb szakemberei erős vonzalmat éreznek a bizalmat keltő márkák iránt.
  • A hű ügyfelek szájról szájra is említeni fogják cégünket. Néha jobban bízunk egy ismerősünkben vagy egy rokonban, mint bármilyen reklámkampányban.
  • A professzionális, kreatív módon létrehozott imázs lehetővé teszi, hogy magasabb árrést tudjunk alkalmazni, mert a piac a vonzó arculatokat a jobb minőséggel azonosítja.

Logó tervezés

A logó egyetlen egy tömbbe összekovácsolt betűk, szimbólumok, rövidítések vagy számok összessége, ami mindenféle nyomtatott, vagy digitális médiában alkalmazható.
A logó az arculattervezés kiindulópontja. Elhelyezheted a levélpapíron, a céges autón, boltod homlokzatán, stb. Segítségével elérhetjük, hogy vállalkozásodra tisztán emlékezzenek az aktuális és potenciális ügyfeleid, valamint hogy megkülönböztessék a konkurenciádtól.
A logó olyan, mint az aláírásod, amit grafológusok elemeznek.

Tekintsd meg logó referenciáinkat!

Névjegykártya tervezés


Sokszor névjegykártyádon keresztül kerülnek kapcsolatba az emberek a cégeddel. Hogyan lehet átadni egy cég küldetését és üzenetét egy ilyen kicsi papírdarabbal?
Nem kell elmesélned céged történetét, elég ha professzionális képet sugárzol, és így emlékeznek majd rád. A névjegy színe, szövege és textúrája sok mindent elárul az arculattervezés minőségéről.
A névjegykártya olyan, mint az a benyomás, amit keltesz az első randin.

Bővebben olvashatsz erről a témáról a “Névjegykártya készítés” című cikkünkben.

Nyomtatott arculati elemek

A vállalati arculat több, sokkal több mint egy jó logó: a cég filozófiájának és munkamódszerének a visszatükrözése. Feladatunk, hogy mindezt vizuálisan átadjuk és éreztessük az emberekkel.
A logó létrehozása után megtervezzük a logót bemutató és tartalmazó nyomtatott arculati elemeket: levélpapír, boríték, kártyák, poszterek, stb.
Az alap arculati elemek az alapját képezik az olyan marketingelemek létrehozásának, mint a weboldal, a prospektus, és a katalógus.
Az arculati elemek olyanok, mint azok a ruhák, amikben dolgozni jársz.

Olvasd el a “Cégarculat tervezés” című cikkünket!

Reklámanyag készítés


Elérjük, hogy marketing anyagaid (katalógus, plakát, brosúra) a figyelem középpontjává váljanak egy kiállításon, és lenyűgözzenek minden érdeklődőt. A lehető legjobb kirakatot alakítjuk ki neked.
A reklámanyag olyan, mint azok a ruhák, amiket ünnepekkor veszel fel.

Nem nyelvekben gondolkodom, hanem képekben

Vladimir Nabokov

kreatív

munkák

Arculattervezés referenciák

Az elégedett ügyfelek vállalkozásunk leghatékonyabb reklámja
Jones & Reeves arculata
EDC Debrecen arculata
Fiber Technology arculata
Sebestyén arculata