Keresőoptimalizált weboldal

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Google helyezés

A természetes SEO


Általában egy weboldalra a keresőkből érkezik a legtöbb látogató, többnyire a Google felől, amely évek óta piacvezető Magyarországon és az egész világon. Amikor az AD Design weboldalt készít, két fontos tényezőt vesz figyelembe: a megfelelő keresőoptimalizálást és az ügyfélvonzó kinézetet, amely lehetővé teszi, hogy a megszerzett látogató ne hagyja el a szóban forgó weblapot, mert esetleg az a nem megfelelő arculat miatt nem tükrözi vissza a vállalkozás értékeit és komolyságát.

Cégünk jól ismeri a keresőoptimalizálás technikáit és tendenciáit, viszont a siker elérésében az egyik létfontosságú tényező a weboldal szövege. Egy keresőoptimalizált weblap kialakításához néhány olyan alapszabályt kell figyelembe venni, amivel nincs mindenki tisztában. Amennyiben úgy érzed, hogy a szöveg megírása gondot okozhat, nyugodtan fordulj hozzánk, és ebben is szívesen segítünk.

Hogyan optimalizáljuk weboldaladat?

On-page keresőoptimalizálási technikák

  • Átfogó kulcsszó-elemzés
  • Konkurencia oldalainak elemzése
  • Menürendszer elemzés
  • Metaadatok átírása
  • Keresőbarát URL-ek kialakítása
  • Weboldal hierarchiájának megváltoztatása
  • Kulcsszósűrűség ellenőrzése a büntetések elkerülése végett
  • Ügyfél által megírt szöveg ellenőrzése, esetleg átírása

  • Fogadó oldalak (landing page) létrehozása, ha szükséges
  • Képek átméretezése
  • Html és css validálása a W3C szabvány szerint
  • Weboldaltérkép létrehozása
  • Belső linkhálózat kiépítése
  • Robot fájl megfelelő konfigurálása
  • Felvétel a Google Analytics-ba
  • Felvétel a Google Webmestereszközökbe

Keresőoptimalizálási stratégia


A keresőoptimalizálási kampány során hatékony analitikai eszközök segítségével nyomon követjük az eredményeket. A természetes helyezés, más néven SEO (Search Engine Optimization) olyan technikák összessége, amelyeknek segítségével a keresőoptimalizált weblap a keresők első helyein lesz található egy bizonyos keresés esetében (kulcsszavak).
Ahogy említettük, a leghasználatosabb kereső a Google, így az ő irányelvei szerint fogjuk kialakítani a keresőoptimalizálási stratégiát.
A Google keresési algoritmusa számtalan tényezőt vesz figyelembe, amikor az egyik vagy a másik weboldalt részesíti előnyben. Az AD Design azon fog dolgozni, hogy a legjobb tudása, és egy megfelelő stratégia szerint a legoptimálisabb eredményeket érje el, más szavakkal, hogy weboldalad forgalmát jelentősen növelje.