B2B Weboldal készítés

business to business

B2B Weboldal

WEBOLDALAINK ERŐS MÁRKÁT ÉPÍTENEK,
ÉS SEGÍTIK A PIACVEZETŐVÉ VÁLÁST.

Megírom igényeimet

B2B (business to business) olyan üzleti modell, amikor az adás-vétel vagy a szolgáltatásnyújtás két vállalkozás között zajlik, ellentétben a B2C (business to customer) modellel, amikor a viszony cégek és magánszemélyek között jön létre.

A cégek 98%-a Interneten keresi szállítóit, miközben a B2B vállalkozások több, mint 40%-a nem rendelkezik weboldallal.

98%

Interneten Keres

40%

Nincs Weboldala

A B2B weboldalak többsége egyszerűen „nagyon drága névjegykártyának” nevezhető.

Olyan weblapokról van szó, amelyek csak arra adnak választ, hogy kik vagyunk, mivel foglalkozunk és hogyan léphetnek kapcsolatba velünk.

Hiányoznak a világos, egyértelmű marketing üzenetek, a hozzáadott értékek kihangsúlyozása és főleg a megkülönböztetés.

 

Nem tagadjuk, jobb ez mint a semmi, de az olyan vállalkozások nincsenek tisztában azzal, mennyi lehetőségtől esnek el értékesítés és márkaépítés terén.

Célok

Ahhoz, hogy egy B2B weboldal versenyképes legyen, 4 lábon kell állnia:

  1. Cégről szóló tartalom: olyan oldalak összessége, amelyeken a vállalkozás beszél magáról, arról, hogy mivel foglalkozik és hogyan különbözteti meg magát, de mindig az ügyfél szemszögéből.
  2. Marketing automatizálás: olyan stratégia, szoftver és tartalmak, amelyek együttesen és automatikusan képesek kezelni a lead gondozást (lead nurturing), és a vásárlói életútba (customer journey) beavatkozni a konvertálás érdekében.
  3. Blog: amely releváns tartalommal rövid időn belül növeli a cég hitelességét, szakértővé teszi szektorában, és elősegíti a keresőkben való pozicionálást.
  4. Webáruház: még akkor is, ha többnyire nem történik online értékesítés, tehát csak katalógusként funkcionál. Ez lehetővé teszi, hogy minden egyes termék rendelkezzen saját oldallal (landing page), amely képes a konkrét termékre adatot gyűjteni az érdeklődőktől, és további információkérésre késztetni őket. A fő feladat nem az értékesítés, hanem a jó minőségű, potenciális ügyfélszerzés (nagyon meleg lead).

B2B weboldal készítés: célok és megoldások

Megoldásaink

Nekünk is van 4 lábunk. Ezekre fókuszálva megoldjuk, hogy a 4 lábadon teljes biztonsággal tudj állni.

1. Branding

A márka létrehozása vagy fejlesztése létfontosságú a hitelesség generálásában. A branding legelső lépése annak meghatározása, hogyan és milyen színekben pompázzunk. Az imázs az első dolog, amire figyelnek a weboldaladra lépéskor. A weboldal elkészítése előtt javaslatot teszünk a logó és az arculat frissítésére, ha szükséges, és modernebb, erőteljesebb, hatásosabb kommunikációt alakítunk ki, ezzel növelve B2B weboldalad eredményét.

2. Felhasználói élmény

A látogató előbb vagy utóbb ki fog lépni weboldaladról. Milyen lesz ezt követően a szájíze? Megtalálta, amit szeretett volna? Csalódott-e, vagy egyszerűen szerelmes lett cégedbe? A felhasználói élményt nemcsak a kiváló grafika teszi lehetővé, hanem a jól megtervezett menüstruktúra, és a megfelelően optimalizált felhasználói útvonalak is. Cégünk különös hangsúlyt fektet arra, hogy élmény legyen nálad a böngészés.

3. Termékoldalak

A weboldal szíve az e-commerce alapú rész. Célunk, hogy az általunk tervezett termékoldalaid ugyanolyan eredménnyel tudjanak eladni, mint céged legjobb értékesítője. A részletes képek használata, az információs hierarchia optimális kialakítása, a megfelelő kategorizálás, a termékek erőteljes megkülönböztetése és a Call to action gombok feltűnő elhelyezése mind hozzájárulnak a termékeladások sikeréhez. A landing page halmazként működő e-commerce-t az Outbound marketingterv legjobb fegyverévé tesszük.

4. SEO optimalizálás

Cégünk nagy tapasztalattal és kipróbált módszertannal rendelkezik a keresőoptimalizálás terén. A weboldal elkészítését követően középtávú feladatként szerepelnie kell a SEO ütemterv kialakításának. Ez teszi lehetővé, hogy hosszútávon költséget csökkents, folyamatosan növekedjen a lead állományod, és megvalósítsd Inbound marketingtervedet. Mi ezt a feladatot az ügyféllel közösen szeretjük elvégezni, mert nemcsak technikai jellegű, hanem piaci ismeretekre alapszik és üzleti célok is befolyásolják.

Ha a céged megérett a nagy lépésre, és a márkaépítés valamint a piacvezetővé válás útját választja, lépj kapcsolatba velünk.