Ipari Weboldalak

online katalógus

Ipari Weboldal

360 °-os ONLINE STRATÉGIA AZ IPAR SZÁMÁRA

Megírom igényeimet

Az ipari szektor weboldalait éveken át elhanyagolták kinézeti és technológiai téren egyaránt. Ezek a B2B weboldalak inkább a vállalati részt hangsúlyozzák (kik vagyunk, céljaink, értékeink, stb.), és szinte láthatatlan a termékek bemutatása. Ma már egy közepes piaci szereplő, egy jól kivitelezett online marketing stratégiával és egy modern weboldallal pár éven belül piacvezetővé válhat, és veszélyes helyzetbe hozhatja a nagy múltú cégeket.

A Boston Consulting Group tanulmánya a B2B cégekről azt mutatta ki, hogy a műszaki vásárlók több mint 70%-a egy Google kereséssel indítja a vásárlási folyamatot. A nem látható vagy nem meggyőző weboldalakkal rendelkező cégek sok ügyféltől esnek el.

70%

Google kereséssel indít

Amit el kell érnünk

Célok

Ha műszaki tartalmú termékek gyártója és/vagy forgalmazója vagy, akkor weboldaladnak le kell utánoznia ügyfeleid vásárlási szokásait. Manapság a műszaki szakemberek és a mérnökök elvárják, hogy szállítói erős online jelenlétet mutassanak egy olyan weboldallal, amely releváns tartalmat kínál, és megkönnyíti a termékek keresését, tanulmányozását és kiválasztását.

Kulcsfontosságú olyan weboldal létrehozása, amely eladásra született. Az ipari és B2B weboldalak általában nem képesek olyan szinten „felmelegíteni” az érdeklődőket, hogy az értékesítési osztály szinte kizárólag vásárlásra kész lead-eket kapjon. Célunk tehát a márkaépítés, a látogató meggyőzése és az értékesítők tehermentesítése.

márkaépítés

Megoldásunk

Online katalógus

Az ipari termékekre a bonyolult műszaki tartalom és a viszonylag magas ár jellemző, ezért többnyire nem alkalmasak az online értékesítésre. Ennek ellenére célszerű egy webáruház mintájára elkészíteni a termékbemutató weboldalt. Ezt hívjuk online katalógusnak.

Az online katalógust ügyfeleink kereskedelmi igényei alapján készítjük, és garantáljuk a megfelelő funkcionalitást, az áttekinthetőséget és a kreativitást.

Amit céged nyer

Előnyök

  1. Strukturált információ: a nyers adatokat jellegük szerint más és más grafikai megoldásokkal jelenítjük meg, és természetes hierarchiába helyezzük. Ezzel elérjük a tökéletes átláthatóságot és az ismétlődő sémák szerinti követhetőséget.
  2. Termékoldal: a termékeket típusok, márkák és műszaki jellemzők alapján kategorizáljuk, részletes szöveges és grafikai termékleírást készítünk galériával, videóval, PDF letöltéssel, hasonló termékek ajánlásával és ajánlatkérő űrlappal.
  3. Rendelkezésre állás: az év minden napján, a nap minden órájában megtekinthetőek a termékek. A papíralapú katalógus kevés emberhez jut el, és fennáll a veszély, hogy nem egy döntéshozó kezébe kerül. Az online katalógus mindig aktualizálva van, és az admin felületen keresztül bármikor és könnyen módosíthatod a termék adatait.
  4. Keresés: weboldalon belüli keresővel vagy okos szűrési rendszerek segítségével lehetővé tesszük, hogy a látogató, műszaki adatok alapján, azonnal megtalálja azt, amit keres.
  5. Megosztás: a termékek külön oldallal rendelkeznek, így külön-külön is küldhetők a linkjeik e-mailen keresztül, valamint egy kattintással megoszthatóak a látogató vagy a cég által a kiválasztott közösségi oldalon.
  6. SEO: Minden egyes termék optimalizálható annak érdekében, hogy jó helyezéseket érjen el egy esetleges keresésben. Az AD Design a Google irányelvei alapján készíti weboldalait.
  7. Képernyőfüggetlen kialakítás: minden készüléken tökéletesen megtekinthető lesz céged katalógusa, a TV-től a mobiltelefonokig.
  8. Elkerüljük: a vég nélküli menürendszereket, a túlzott mélységű kategorizálást és a zsúfoltságot, amik a sikertelen SEO és a nehézkes termékkeresés fő okai.

ipari megoldások

Tekintsd meg ipari referenciáinkat!

Pagát Gold weboldal
honlapkészítés debrecen
gépipari arculat