vonzó és letisztult
Csomagolástervezés
A kreatív tervezéstől a vásárlóig
Létrehozzuk vagy újraélesztjük márkád csomagolását, hogy erősítsük helyét a leginkább választottak között. A piac pontos diagnózisa, a kiváló tervezés és a nagy teljesítményű kreativitás ötvözésével vezetjük a sikerhez.
Termékcsomagolás és címke tervezés
A jó csomagolás előnyei
A csomagolástervezés és címke tervezés soha nem volt olyan fontos, mint manapság.
A boltok polcain egy jól megtervezett, kreatív csomagolás létfontosságú lehet, amikor egy vásárló az egyik termék vagy termékcsalád mellett dönt a másikkal szemben. Több tanulmány bizonyítja, hogy ez a döntés főleg érzelmi jellegű. Ennek megoldása a grafikai stúdió feladata. Természetesen nem elég a szép, vonzó grafikai tervezés, ha nincs a termékek mögött egy megfelelő, elfogadható minőség.
Az innovatív márkák nagyon figyelemre méltó, kidolgozott és letisztult grafikai megjelenéssel szerepelnek a polcokon és a webáruházakban egyaránt. Ilyenkor a csomagolás közvetlenül mutatja és érzékelteti a vásárlókkal a márka minőségi szintjét.
Az első benyomás számít
A profi csomagolás képes rajongói közösséget alakítani és kommunikálni velük.
Ez az első lépés a márkaépítés útján.
A termékcsomagolás azonban nemcsak kommunikációs és marketing-, hanem egy logisztikai eszköz is, és mint ilyen, fontos, hogy ellenálló legyen, kiállja a szállítási körülményeket, információval szolgáljon a termék összetevőiről, megfeleljen a címkézéssel kapcsolatos jogszabályi követelményeknek, és tartalmazza a használati utasítást, a tárolásra és kezelésre vonatkozó javaslatokat is.
Az általunk megtervezett csomagolások határozottan megkülönböztetik ügyfeleink termékeit, és figyelemfelkeltő tulajdonságokkal bírnak, mindeközben megtartják a már létező arculat sajátos jegyeit.
Csomagolástervezés
2024-ban
A Mesterséges Intelligencia úttörő szerepe
A Mesterséges Intelligencia radikálisan hatott a csomagolások tervezési módszertanára.
A csomagolástervezésben a mesterséges intelligencia (MI) egyre nagyobb szerepet kap, ami forradalmasítja a tervezési folyamatokat. A MI segítségével beazonosíthatjuk a vásárlói preferenciákat, és olyan csomagolást hozunk létre, amely pontosan illeszkedik az adott célközönség igényeihez. Már nemcsak ízlésre és kreativitásra támaszkodunk. A MI alkalmazása új lehetőségeket nyit a kreatív megoldások előtt, és várhatóan meghatározó trend marad az elkövetkezendő években.
Amire partnereink
számíthatnak:
- Letisztult, modern csomagolás tervezés
- Látványtervek készítése
- Jól strukturált információ
- Jogdíjjal rendelkező képanyag
- Jól megkülönböztethető termékmutációk
- Összhangban a cég arculatával
- Online megjelenés (webáruház) és kiváló felhasználói élmény
- Nyomdakész csomagolásterv
Az innováció az, ami megkülönbözteti a vezetőt a követőtől.
Steve Jobs
Tubus és doboz
Fempharma
Csomagolástervezés
ára
A csomagolás tervezés ára egyedi, vagyis a termék fizikai méretétől, a grafikai igények és a szöveges struktúra bonyolultságától, a termékcsalád jellegétől, valamint a piaci verseny szintjétől függ.
A termék csomagolását érdemes egy prototípussal kezdeni, termékcsalád esetén pedig egy prototípussal és 2 variációval (ami lehet szín-, ízvariáció vagy kiszerelés). Ez utóbbi esetnek az ára 200.000 Ft + Áfától kezdődik. Az elsődleges látványtervek elfogadása után következik csak a végleges csomagolás megtervezése.
Azt javasoljuk, hogy írd meg pontosan, milyen elvárásod van a csomagolással kapcsolatban, és személyre szabott árajánlatot küldünk.
Csomagolás újratervezés
Mikor kell?
1. Túl magasak a csomagolás költségei
Lehetséges, hogy a csomagolás gyártásához szükséges anyagok és nyomdai eljárások árai növekedtek. A csomagolás módosításával létrehozhatunk egy költségkímélőbb terméket anélkül, hogy lemondanánk a minőségről vagy a stílusról. Grafikai tervezés során figyelünk arra, hogy a termék nyomdai kivitelezése bizonyos anyagi keretek között maradjon.
2. Csökkenő tendenciát mutatnak az eladások
A csomagolásnak nagy ereje van a vásárlók döntésében.
Ami innovatív és egyedi volt 10 évvel ezelőtt, régiesnek tűnhet manapság. Elég, ha megfigyeljük az utóbbi években bevezetett formákat, színárnyalatokat (régen szinte minden alapszínű volt), nem is beszélve a modernebb nyomdai eljárásokról. Lehetséges, hogy pont egy új csomagolás az, ami kell a termékednek. Hozzátesszük, hogy ha van webáruházad, a Google Analytics megfelelő tanulmányozásával kideríthető, gond van-e a termékkel, és ez a gond, hol nyilvánul meg (kinézet, ár, leírás?). Ilyenkor számíthatsz cégünk marketing tanácsadására, ha nem tudjátok megoldani cégen belül.
3. Megváltozott a termék
A termékek mérete, alakja vagy funkcionalitása idővel változhat. Ilyenkor adódik az az ideális pillanat, amikor a kinézeten is korrigálhatunk, modernizálhatjuk.
4. Új technológia került a piacra
Figyeljük állandóan a piacot és szereplőit, kövessük a nyomdánk hírlevelét. Ha új technológiai eljárás született, és ez új lendületet adhat termékünknek, akkor lehet, hogy előnybe kerülünk egy ilyen modern csomagolással.
5. A márkának szüksége van egy egységesebb arculatra
A cégek idővel új termékeket és márkákat építhetnek palettájukba, és szükség lehet egy vizuális egységesítésre. Az új csomagolási terv ilyenkor tovább viheti a termék régi csomagolásának bizonyos elemeit, hogy a régi vásárlók számára ne legyen sokkoló a váltás.