Skip to main content
Üdítő csomagolástervezés!

vonzó és letisztult

Csomagolás­tervezés

A kreatív tervezéstől a vásárlóig

Létrehozzuk vagy újraélesztjük márkád csomagolását, hogy erősítsük helyét a leginkább választottak között. A piac pontos diagnózisa, a kiváló tervezés és a nagy teljesítményű kreativitás ötvözésével vezetjük a sikerhez.

Megírom igényeimet

Termékcsomagolás és címke tervezés

A jó csomagolás előnyei

A csomagolástervezés és címke tervezés soha nem volt olyan fontos, mint manapság.
A boltok polcain egy jól megtervezett, kreatív csomagolás létfontosságú lehet, amikor egy vásárló az egyik termék vagy termékcsalád mellett dönt a másikkal szemben. Több tanulmány bizonyítja, hogy ez a döntés főleg érzelmi jellegű. Ennek megoldása a grafikai stúdió feladata. Természetesen nem elég a szép, vonzó grafikai tervezés, ha nincs a termékek mögött egy megfelelő, elfogadható minőség.
Az innovatív márkák nagyon figyelemre méltó, kidolgozott és letisztult grafikai megjelenéssel szerepelnek a polcokon és a webáruházakban egyaránt. Ilyenkor a csomagolás közvetlenül mutatja és érzékelteti a vásárlókkal a márka minőségi szintjét.

Az első benyomás számít

A profi csomagolás képes rajongói közösséget alakítani és kommunikálni velük.
Ez az első lépés a márkaépítés útján.
A termékcsomagolás azonban nemcsak kommunikációs és marketing-, hanem egy logisztikai eszköz is, és mint ilyen, fontos, hogy ellenálló legyen, kiállja a szállítási körülményeket, információval szolgáljon a termék összetevőiről, megfeleljen a címkézéssel kapcsolatos jogszabályi követelményeknek, és tartalmazza a használati utasítást, a tárolásra és kezelésre vonatkozó javaslatokat is.
Az általunk megtervezett csomagolások határozottan megkülönböztetik ügyfeleink termékeit, és figyelemfelkeltő tulajdonságokkal bírnak, mindeközben megtartják a már létező arculat sajátos jegyeit.

Csomagolástervezés
2024-ban

A Mesterséges Intelligencia úttörő szerepe

A Mesterséges Intelligencia radikálisan hatott a csomagolások tervezési módszertanára.
A csomagolástervezésben a mesterséges intelligencia (MI) egyre nagyobb szerepet kap, ami forradalmasítja a tervezési folyamatokat. A MI segítségével beazonosíthatjuk a vásárlói preferenciákat, és olyan csomagolást hozunk létre, amely pontosan illeszkedik az adott célközönség igényeihez. Már nemcsak ízlésre és kreativitásra támaszkodunk. A MI alkalmazása új lehetőségeket nyit a kreatív megoldások előtt, és várhatóan meghatározó trend marad az elkövetkezendő években.

Mesterséges intelligencia a csomagolástervezésben

Amire partnereink
számíthatnak:

  • Letisztult, modern csomagolás tervezés
  • Látványtervek készítése
  • Jól strukturált információ
  • Jogdíjjal rendelkező képanyag
  • Jól megkülönböztethető termékmutációk
  • Összhangban a cég arculatával
  • Online megjelenés (webáruház) és kiváló felhasználói élmény
  • Nyomdakész csomagolásterv

Az innováció az, ami megkülönbözteti a vezetőt a követőtől.

Steve Jobs
Flakon Címketervezés
csomagolásminta
Flakon csomagolás

Flakon címkék

Dr. Lenkei

Vitamin műanyag flakon
Üdítő doboz

Termékcsalád

Iron Energy Drink

Energiaital doboz
Doboz tervezés

Tubus és doboz

Fempharma

Tubus tervezés
Kávés tányér
Kávészemek
Kávé csomagolástervezés

Kávé csomagolás

Caffè Vento

Papír pohár
Csomagolástervezés ár

Csomagolástervezés
ára

A csomagolás tervezés ára egyedi, vagyis a termék fizikai méretétől, a grafikai igények és a szöveges struktúra bonyolultságától, a termékcsalád jellegétől, valamint a piaci verseny szintjétől függ.
A termék csomagolását érdemes egy prototípussal kezdeni, termékcsalád esetén pedig egy prototípussal és 2 variációval (ami lehet szín-, ízvariáció vagy kiszerelés). Ez utóbbi esetnek az ára 200.000 Ft + Áfától kezdődik. Az elsődleges látványtervek elfogadása után következik csak a végleges csomagolás megtervezése.
Azt javasoljuk, hogy írd meg pontosan, milyen elvárásod van a csomagolással kapcsolatban, és személyre szabott árajánlatot küldünk.

Csomagolás újratervezés

Mikor kell?

1. Túl magasak a csomagolás költségei

Lehetséges, hogy a csomagolás gyártásához szükséges anyagok és nyomdai eljárások árai növekedtek. A csomagolás módosításával létrehozhatunk egy költségkímélőbb terméket anélkül, hogy lemondanánk a minőségről vagy a stílusról. Grafikai tervezés során figyelünk arra, hogy a termék nyomdai kivitelezése bizonyos anyagi keretek között maradjon.

2. Csökkenő tendenciát mutatnak az eladások

A csomagolásnak nagy ereje van a vásárlók döntésében.
Ami innovatív és egyedi volt 10 évvel ezelőtt, régiesnek tűnhet manapság. Elég, ha megfigyeljük az utóbbi években bevezetett formákat, színárnyalatokat (régen szinte minden alapszínű volt), nem is beszélve a modernebb nyomdai eljárásokról. Lehetséges, hogy pont egy új csomagolás az, ami kell a termékednek. Hozzátesszük, hogy ha van webáruházad, a Google Analytics megfelelő tanulmányozásával kideríthető, gond van-e a termékkel, és ez a gond, hol nyilvánul meg (kinézet, ár, leírás?). Ilyenkor számíthatsz cégünk marketing tanácsadására, ha nem tudjátok megoldani cégen belül.

3. Megváltozott a termék

A termékek mérete, alakja vagy funkcionalitása idővel változhat. Ilyenkor adódik az az ideális pillanat, amikor a kinézeten is korrigálhatunk, modernizálhatjuk.

4. Új technológia került a piacra

Figyeljük állandóan a piacot és szereplőit, kövessük a nyomdánk hírlevelét. Ha új technológiai eljárás született, és ez új lendületet adhat termékünknek, akkor lehet, hogy előnybe kerülünk egy ilyen modern csomagolással.

5. A márkának szüksége van egy egységesebb arculatra

A cégek idővel új termékeket és márkákat építhetnek palettájukba, és szükség lehet egy vizuális egységesítésre. Az új csomagolási terv ilyenkor tovább viheti a termék régi csomagolásának bizonyos elemeit, hogy a régi vásárlók számára ne legyen sokkoló a váltás.