Weboldal készítés árak, költségek

Weboldal Készítés
Árak

MENNYIBE KERÜL EGY PROFI WEBOLDAL?

Honlapkészítési árainkról

Fontos tudnivalók

Magyarországon és általában Európában egy jól kivitelezett egyedi weboldal ára 250.000 és 1 millió Ft között ingadozik. Természetesen előfordulnak az ennél drágább projektek.

Az AD Design nem web csomagokat árul, hanem igényeid alapján személyre szabott árajánlatot készít számodra. Ehhez az szükséges, hogy jelentkezésedkor tisztában legyél a honlapod tartalmával és az elvégzendő feladatokkal.

Amikor árajánlatkérést kapunk, megpróbáljuk pontosan megbecsülni a projekt nagyságát és bonyolultságát. Mindenképpen személyre szabott árajánlatot készítünk.
A honlapon elhelyezendő képekért és tartalmakért az ügyfél felel. Igény esetén vállaljuk professzionális, licenccel rendelkező képek beszerzését.
Az általunk készített honlapokra garanciát biztosítunk, ami azt jelenti, hogy ez idő alatt bekövetkezett, ügyfélnek fel nem róható hibákat díjmentesen javítjuk.
Amennyiben egyedi arculatra vagy reklámanyagra is szükséged lenne, ne felejtsd el megtekinteni az arculattervezési szolgáltatásunkat és az arculati elemek árait.

Mit veszünk figyelembe az árképzésnél?

Nem mindegy, hogy egy kisvállalkozónak készítünk egy szolgáltatásokat bemutató weblapot, vagy egy nemzetközi társaságnak hozunk létre egy többnyelvű webáruházat. Az árakat befolyásoló tényezők az alábbiak:

  • A weboldal nagysága: Az oldalak, használandó képek és nyelvek száma, illetve a szöveges tartalom terjedelme határozza meg.
  • Grafikai tervezés: Amikor képeket kell retusálni vagy manipulálni, illetve sok képet kell átméretezni.
  • Weboldal bonyolultsága: Amikor a honlap nemcsak statikus szöveges tartalmakat és képeket mutat, hanem okos rendszereket tartalmaz, mint pl. fizetési, időpontfoglaló, eseménykezelő rendszerek, stb.
  • Verseny: Mennyire gyorsan kell futnunk azért, hogy nyerjünk? Attól függ, kikkel versenyzünk. Az adott szektorban uralkodó versenyt is figyelembe vesszük.
  • Minőségi szint: Fontos, hogy milyen elvárásaid vannak a minőséggel kapcsolatban. Egy nemzetközi díjnyertes weblap minőségét elérni jóval nehezebb és drágább, mint egy ingyenes sablon kitöltése.

Irányadó árak

Webáruház 600.000 Ft + Áfa-tól
Céges bemutatkozó weboldal (4 oldalas) 250.000 Ft + Áfa-tól
+ nyelv beállítása 20.000 Ft + Áfa
+ nyelv tartalomfeltöltése tartalomtól függ
Kulcsszó beállítás (alap keresőoptimalizálás) 4.000 Ft + Áfa / oldaltól
Karbantartás 10.000 Ft + Áfa / hótól
Marketing tanácsadás díja 15.000 Ft + Áfa / óra
Logótervezés (2 terv) 80.000 Ft + Áfa

Tanácsaink, hogy megkönnyítsük választásodat:


  • Nézd meg a weblapkészítő cég weboldalát és referenciamunkáit, mivel te is hasonló minőséget fogsz kapni.
  • A nagyon alacsony ár azt jelentheti, hogy rossz minőségű, sőt sok esetben kidolgozatlan weboldalt kaphatsz.
  • Ügyelj arra, hogy tetszetős, modern és minimalista stílust válassz, és kerüld el az összezsúfolt honlapokat készítő cégeket.


Ne siess a döntés meghozatalában. Bízd igazi szakemberekre projektedet, hogy ne érezd céged honlapját kockázati tényezőnek.
AJÁNLATKÉRÉS
weblapárak, költségek és javaslatok

Igényfelmérés

Ahogy fent említettük, nem tudunk árat mondani a kezdeti tartalom és az igények megismerése nélkül. A weboldalak között, akár a gépkocsik esetében is, hatalmas árkülönbségek lehetnek. Ha már több helyen kértél árajánlatot, bizonyára megtapasztaltad ezt a tényt. Ez többször azt a benyomást kelti az ajánlatkérőben, hogy valaki nagyon túlárazta a munkát. Előfordulhat az ellenkezője is, amikor egy cég tapasztalat híján nem tudja, hogy mennyire nehéz feladatra vállalkozik, és túl keveset kér egy olyan munkáért, amely mögött komoly programozási vagy grafikai kihívások rejtőznek.
Az AD Design egy rövid, de mélyreható elemzést végez az árajánlat elkészítése előtt. Többek között a következő tényezőket próbáljuk előre tisztázni:

Kezdeti tartalom

A weboldal idővel fejlődik, bővül. Mindenesetre valamilyen kezdeti tartalommal el kell, hogy induljon. E nélkül nem tudunk árat képezni. A feltételezett oldalak (Rólunk, Szolgáltatások, Kapcsolat, Blog, stb.) megnevezése nem elégséges. Részben, mert az árajánlat alapján készül a szerződésünk, és a projekt megvalósítása közben, újra és újra korrigálni kellene az árakat az újonnan felmerülő igények alapján. Ez nagyon megnehezíti a projekt haladását, és próbára teszi üzleti kapcsolatunkat (ez természetesen nem zárja ki az új igények megfogalmazását projekt közben).

Összetettség: Mennyire bonyolult a weboldal?

Érezzük a különbséget a kirakat és a bolt eladótere között. Az egyik teljesen statikus, a másikban nyüzsögnek az eladók, a vásárlók, ruhákat nézegetnek, felpróbálják azokat, fizetnek értük, stb. Egy weboldal lehet bonyolult, ha fizetések valósulnak meg, vagy események (koncertek, előadások) kezelésével, kiterjedt jogosultsági rendszerrel rendelkezik, vagy valamilyen hálózatépítéssel foglalkozik. Ha cégünk profilját, szolgáltatását, vagy néhány termékét szeretnénk csak bemutatni, akkor beszélhetünk „egyszerű” weblapról.

Grafikai tervezés avagy a weblap minősége

Talán ez növeli leginkább a weboldal értékét és ezzel az esélyünket arra, hogy igazán márkát építsünk az Interneten és a való világban egyaránt. Ha az Interneten böngészünk, észrevesszük, hogy a weblapok többnyire rosszul működnek, mindenki által használt stock képeket tartalmaznak, áttekinthetetlenek. A professzionális weboldalak azonnal kitűnnek, és bizalmat ébresztenek bennünk. Úgy érezzük, hogy mi is hasonlót szeretnénk. Mi mindenképpen arra vagyunk kíváncsiak, hogy ismersz-e olyan weboldalt (nem feltétlenül a konkurenseidét), amelynek minőségi szintjét, szépségét szeretnéd elérni, sőt túlszárnyalni. Mi ezt is figyelembe vesszük. Habár az AD Design a mindenkori, magas minőségi szintjét szállítja, nekünk tudnunk kell, hogy milyen szintű képanyagot vagy animációt képzelsz a weblapodon. Ha ezekkel nem rendelkezel előre, akkor nekünk kell azokat legyártanunk a weboldal elkészítésével párhuzamosan. Ezt próbáljuk tisztázni.

SEO optimalizálás

Ahhoz, hogy egy weblapnak esélye legyen arra, hogy a Google első oldalán szerepeljen, teljesítenie kell bizonyos követelményeket és irányelveket, amelyeket a keresők és a józan ész szabnak az ügyfélnek (mint a tartalom létrehozója) és a weblapkészítőnek egyaránt. Ez azt jelenti, hogy nem biztos, hogy az ügyfél által kigondolt menüstruktúra, vagy szöveges tartalom megfelelnek ezeknek a kritériumoknak, vagy elégségesek egy jó optimalizáláshoz. A keresőoptimalizáláshoz az optimalizált weboldal tartalmának, a konkurensek weboldalainak, a havi keresések mennyiségének és egyéb tényezőknek az elemzése szükséges, ami árajánlati szinten nem végezhető érthető okokból. A keresőoptimalizálásra ezért mindig egy második lépés keretében, a weboldal készítési projekt befejeztével tudnánk árat mondani. Ez számodra is így korrekt, mert teljesen felesleges a régi weboldal képességeit elemezni ilyen szempontból, holott nem azt fogjuk optimalizálni.