B2C Weboldal készítés

business to customer

B2C Weboldal

KONVERZIÓ ÉS ÉRTÉKESÍTÉS ORIENTÁLT MEGOLDÁSOK

Megírom igényeimet

B2C (business to customer) olyan üzleti modell, amikor a viszony cégek és magánszemélyek között jön létre.

A B2C cégek általában arra fókuszálnak, hogy növeljék a konverziós rátát, a weboldal látogatottságát és optimalizálják a marketing stratégiát.
Az utóbbi időben tapasztalható a „csináld magad” (do it yourself) mozgalom erősödése. Egyre több vállalkozás egyedül, egy Tartalomkezelő rendszer, és egy sablon segítségével képes felépíteni egy weboldalt ingyen vagy minimális költséggel.

A számtalan lehetőség és hozzáférhető tudás ellenére a webáruházak fele csak 1% alatti konverzióra képes, miközben 3/4-ük napi 200 látogatónál kevesebbet tud vonzani.

50%

1% alatti konverziós ráta

75%

Max. napi 200 látogató

Növeld a pulzusszámot!

A B2C online kereskedelemnek három fő célt kell kitűznie:

  1. Inbound marketing. A B2C vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy vonzza ügyfeleit, és ne utánuk menjen, vagyis téged kell, hogy megtaláljanak, ezért előnyben kell részesíteni a vonzás alapú marketing stratégiákat (Inbound marketing). Egy vonzó, kellemes felhasználói élményt nyújtó weboldal és egy magas hozzáadott értékkel rendelkező reklámanyag a kulcsa a lead- és az ügyfélszerzésnek.
  2. A weboldalon található információs hierarchia kialakítása. A keresőoptimalizálás többnyire azért sikertelen, mert azt jelezzük a Google felé, hogy minden oldalunk egyformán fontos, pedig ha a látogatottsági adatokat elemezzük, akkor ennek nincs valóságalapja. Egy jól megtervezett hierarchiával elősegítjük a SEO-t, kialakíthatjuk a leghatékonyabb látogatói útvonalakat, és megfelelően elemezhetjük és gondozhatjuk a lead-eket.
  3. Innováció. Ez vonatkozhat a weboldal kinézetére (trendek), de a termékek tartalmának korrigálására, bővítésére is. Ha a piac szükségletei változnak, neked is követned kellene ezeket a változásokat. A B2C erősen ügyfélközpontú. Fontos, hogy azt a benyomást keltsd, hogy állandóan újulsz, változol.

Semmit sem bízunk
a véletlenre!

Megoldásaink

Négy stratégia, amivel teljes körűen megoldjuk a B2C weboldal céljait.

1. Branding

Manapság a B2C online piacai teljesen telítettek, országos szinten is (magyar nyelvű piacon). A keresők értelemszerűen csak 10-20 találatot részesítenek előnyben. Jellemző továbbá, hogy a legtöbb cég csak ár szerint tudja magához vonzani a vevőket, belehajszolva magát az árversenybe. Mi branding alapokra helyezzük a B2C kereskedelmet. Ezáltal céged árat emelhet, hátrahagyhatja konkurenseit, és magasabb konverziót érhet el. A márkaépítés nem könnyű, de messze a leghatékonyabb stratégia.

2. Reklám

A B2C esetén célszerű az értékesítési folyamat során a vevők érzelmeire és érzékeire alapozni. Azok a márkák, amelyek érzelmileg próbálnak bizalmat ébreszteni vásárlóikban, háromszor annyi eladást és befolyást érnek el, mint azok, amelyek nem folyamodnak ilyen jellegű stratégiához. Cégünk olyan kreatívokat (képek, promó videók, plakátok, szlogenek, story telling, stb.) képes létrehozni, amelyek egyedi módon teremtik meg a szóban forgó köteléket céged és vevőid között.

3. Termékoldalak

Felejtsük el a webáruház alapértelmezett „Termékleírás” mezőjét és a törzsszöveget. Mi hozzáadott értékkel és világos marketing üzenettel rendelkező termékoldalakat hozunk létre. Célunk, hogy ugyanolyan eredménnyel tudjanak eladni, mint céged legjobb értékesítője. A részletes képek használata, az információs hierarchia optimális kialakítása, a megfelelő kategorizálás és a Call to action gombok feltűnő elhelyezése mind hozzájárulnak a termékeladások sikeréhez.

4. SEO optimalizálás

Termékedet kétféleképpen tudod ismertetni a nagyközönség előtt. Hirdethetsz közösségi oldalakon olyan embereknek, akikben még nem fogalmazódott meg vásárlási szándék, vagy pedig láthatóvá teheted termékeidet azok számára, akik éppen azt keresik. A második eset jóval sikeresebb és kifizetődőbb stratégia, már eleve logikai okokból is. Ezért gondoljuk, hogy a kategóriák és termékoldalak keresőoptimalizálása a B2C weboldal sikerének fő záloga.

Ha a céged megérett a nagy lépésre, és a márkaépítés valamint a piacvezetővé válás útját választja, lépj kapcsolatba velünk.